تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۲ تير ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

جزئیات مرگ بلاگر اینستاگرام | انتشار استوری‌های ویدا قبل از خودکشی

ویدا همسر بلاگر معروف مرحوم پیمان آدیداس با خوردن قرص برنج خودکشی کرده است.

خودکشی

رویداد۲۴ رکنا نوشت: طبق گزارشی که به بازپرس موسی رضازاده از شعبه ۱۱ دادسرای ناحیه ۲۷ تهران رسیده است وید ا با شوهر دومش در سفر شمال بودند که اختلاف پیدا می‌کنند و در همانجا آبراهام از ویدا عذرخواهی می‌کند و قول می‌دهد در تهران جبران کند دیشب وقتی سمت تهران حرکت می‌کنند در مسیر هم بین آن‌ها اختلاف شدید در می‌گیرد تا جاییکه در همان جاده از هم جدا می‌شوند و ویدا با تصمیم خطرناکی بعد از رسیدن به خانه اش در شمال تهران سوار بر خودروی تویوتایش به ناصرخسرو می‌رود و از یک گاریچی می‌خواهد کمکش کند قرص برنج بخرد تا شوهرش را بترساند وقتی گاریچی با او برای خرید قرص برنج می‌رود در بازگشت می‌بیند گاری اش به سرقت رفته است و خواستار خسارت می‌شود ویدا از او می‌خواهد همراهش نزد شوهر او در تجریش برود تا به دروغ قرص برنج بخورد و آبراهام را بترساند و بعد پولش را تمام و کمال می‌گیرد آن دو به در خانه آبراهام می‌روند که در آنجا ویدا قرص برنج را واقعی می‌خورد و با حالت تهوع و درد شدید او رابه بیمارستان می‌رسانند که کار از کار گذشته بود.


بیشتر بخوانید: جنون آنی قاتل، منجر به خودکشی شد


هنوز مشخص نیست ویدا چند قرص خورده است، اما در ماشین تویوتایش باز هم قرص برنج پیدا شده است و تحقیقات در این زمینه و علت اختلاف ویدا با شوهرش که فرضیه خیانت در آن قوی است ادامه دارد.

ویدیو و تصاویری از همسر مرحوم پیمان آدیداس بلاگر معروف اینستاگرام و خالق کلیپ‌های سوسماس در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد او با شخص دیگری به نام آبراهام ازدواج کرده است.

استوری‌های ویدا قبل از خودکشی در اینستاگرامش

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
پ ر ن ی ا ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
0
2
من ی آدم از قافله جا مونده ایم ک حتی گوشی ندارم ک خبرای روز رو دنبال کنم و مرحوم ویدا و پیمان آدیداس رو اصلن نمی‌شناختم تا چن روز پیش ... خدا بیامرزدشون واقعن ناراحت شدم ???
نظرات شما